söndag 26 oktober 2008

Skönt att klockan inte är såå mycket

Det lät som det var himla trevligt i stan igår,
själv bestämde jag mig för att lyssna på min kropp och stanna hemma och vila.
Och det var nog bra för jag sov bort hela förmiddagen,
trodde inte det var sant när jag vaknade och klockan var halv 1.
Tur att det är dags att ställa om klockan - i natt - så fick jag en timma på köpet.

Det är när klockan blir 3 man ställer tillbaka den till 2 igen.
Vet faktiskt en del som i början, när det här infördes,
ställde klockan mitt i natten och gick upp och vred fram eller tillbaka tiden.
Lite sött...
--------------

Nu ska jag ta mig ut med Doris,
sedan åka till Solna Zoo och försöka fixa en ny doppvärmare till akvariumet.
Den andra exploderade ju, och man vill inte att fiskarna ska frysa

Inga kommentarer: