Visar inlägg med etikett Parkering. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Parkering. Visa alla inlägg

tisdag 12 februari 2008

Ont om parkeringsplatser är det här.


Men är jag bra på att fickparkera,

...eller är jag bra. Var tvungen att ta en bild:)