Visar inlägg med etikett Sex. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Sex. Visa alla inlägg

lördag 19 februari 2011

Äckliga snuskgubbar


Äckliga snuskgubbar är vad det är.
Män med höga befattningar som verkar anse att det är deras rätt att utnyttja andra samt att regler som gäller vanliga människor inte är applicerbara på dem.
De följer sina egna regler, och de reglerna gynnar en person - de själva. Inte enbart ett problem på toppnivå, det räcker att ha tillräckligt inflytande över personal och företag för att ha hybris. Ja, jag har sett detta på mycket nära håll på svensk arbetsplats.
Nej, jag hatar inte män. Jag har en alldeles fantastisk egen man. Och Ja, även kvinnor utnyttjar makt på ett smaklöst sätt.
Är det inte fantastiskt hur man med topposition kan manipulera
Italiens premiärminister Silvio Berlusconi ska åtalas för att ha köpt sex av en underårig. Men nu kan han få rättslig immunitet - efter ett godkännande från hans egen regering.

Från Expressen

lördag 15 november 2008

Var går gränsen?

Så har det blivit lördag. Doris och jag har varit ute på långpromenad.
Ser lite trist och mulet ut när man sitter inne, men väl ute var det en riktigt skön dag.
------------------

Läste om Amy som tar ut skilsmässa sedan hennes man varit otrogen - på nätet - i ett "spel" - Second Life. En avatar som har virtuell sex med en annan.
Hmm... Funderar kring det hela och försöker komma fram till vad jag tycker.
Kan det vara otrohet? Var går gränsen? Är man otrogen om man tycker nån annan är snygg och skulle kunna tänka sig sex med den? Eller måste det vara fysiskt för att "räknas"?

Kan meddela att jag inte kommer fram till var exakt jag tycker gränsen går.
Det hela känns bara rätt märkligt.
----------

Dags att återgå till riktiga livet och ta tag i lite saker här hemma
---------

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

fredag 31 oktober 2008

Jag tyckte det här var lite kul...


Den här skylten godtogs ej..

För om man läser det med spegel blir det så här...

Ha ha, det här tyckte jag var kul!

Det är ju i alla fall lite genomtänkt...

Och jag måste säga att man får beundra vägverket,
den dagen var det ingen trött, ointresserad handläggare.
Eller så är det så att alla som jobbar på vägverket har snuskig fantasi...?
Jag vet till sjutton om jag kommit på det...
Men när det kan tolkas som oralsex av bakomliggande fordon-
då är det stopp.
Läs HÄR

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

torsdag 23 oktober 2008

Män är av naturen perversa...


Ha, ha jag visste det!


Ruth Smythers råd för nygifta unga kvinnor

"När maken får sin vilja fram ska hustrun ligga så stilla som möjligt. Kroppsrörelse kan uppfattas som sexuell upphetsning av den optimistiske maken. Sex ska, när det inte kan undvikas, endast praktiseras i totalt mörker."
Va... Vad säger ni om den...
Ruth och jag har inte riktigt samma inställning till det här

Läs HÄR

Slag i ansiktet - ca 500 kr

Ringde utredaren angående misshandeln.
Det som saknades var om jag hade skadeståndsanspråk.
Frågade vad kutym var...
Lite ringa misshandel
Att få en smäll i ansiktet - 500 kr...
Betalas om man har tur.

Misstänker det är bra mycket billigare att slå folk på käften
än att få en avsugning...

Undrar hur jag kom på den jämförelsen...???
Äh, det får stå kvar...
--------------------------------------------------

Förresten när jag är inne på att dela med sig av saker
som man inte gärna tar emot...
Hellre tar jag en smäll i ansiktet än HIV.

Visst är det i ditt eget intresse att skydda dig när du har sex.
Men därifrån till att det ska vara ok att sprida HIV...
Nej, nej, nej
Fast det tycker man på smittskyddsinstitutet numera.
-----------------------------------------------

Nä, nu med alla bloggar och www
Sex i cybervärlden torde vara det säkra alternativet...

fredag 10 oktober 2008

Leta kärlek - Sex eller inte?

Efter att ha zappat iväg från TV´s Färjan, hamnar jag snabbt i nästa träsk där Kanal 5 är involverat.
Till hösten kan vi se fram emot att få se Linda Rosing leta efter kärleken.

Jippiee!

Funderar över, vem fan är Linda Rosing egentligen?
Glamourmodell står det, undrar hur en sådan arbetsbeskriving ser ut?

Enligt wikipedia:
Glamourmodell är en typ av fotomodell som avbildas lättklädd, främst i tidningar som riktar sig till män.

Minns att jag fick höra om någon Big Brother- stjärna som startat ett parti.
Japp, det var Linda - Unika Partiet. Såg någon debatt där hon deltog. Well, debatt är nog att ta i. Har för mig att hon svarade likadant på alla frågor:
-Men alla ska vara unika.
Minns också att jag läste partiprogrammet.
Om man ska sänka något så bör man ju ha läst det först.
Jag blev inte besviken. Det var helt klart värt att sänka.
Frågan alla ställer sig är:
Vad hände Unika Partiet, kan jag rösta på dom nästa val?


Hittar följande på Wikipedia:
Unika partiet var ett politiskt parti som offentliggjordes i slutet av juli 2006 av Linda Rosing....
---------
---------
Efter det har inte partiets hörts av alls.


Dock hör vi fortfarande av Linda. Och nu får vi se henne leta kärlek oxå.
-----------------------
Hittade en skön blogg där jag såg en tjej la ut dejtingannons.
Ska försöka hitta adressen dit igen.
Något för oss vanliga dödliga som inte får hjälp av Kanal 5
----------------------
För dom inte inte letar kärlek.
Ni är inte ensamna.
Clara är 105 år och har inte fått ligga.
Eller fått... Hon har avstått för det verkade för krångligt.
Hmm... Undrar hur hon tänkte där?
--------------------