fredag 11 oktober 2013

Pyssel pyssel

I brist på mitt bloggande har jag skapat. Just smycken och tvålar är det som det blivit mest av.
Hoppas ni raringar har det bra där ute 
Båda är fantastiskt roliga att göra, och att göra smycken har blivit som meditation för mig.
Med tiden har det blivit några stycken och själv reflekterade jag inte över det mer än att jag gjort sådant som jag själv tyckt om.
Det här halsbandet lärde jag mig göra på en kurs på Jo Anns. Det tar lång tid att få ihop. Faktiskt tar de flesta många timmar. Gick några fler kurser där och fick blodad tand.

Men kan ni tänka er, det var flera som såg vad jag gjort och ville köpa. Sådant värmer i en skapares hjärta. Gjorde en till blogg nu där jag lagt ut lite av vad jag pysslat ihop. Hoppa gärna in och titta även om du inte vill köpa. Och bli gärna bloggintresserad - så får jag kanske 1 som följer den också :)
http://magdalenaofsweden.blogspot.se/
är adressen.
Och här kommer ett litet smakprov på några fler skapelser






2 kommentarer:

em sa...

Så roligt att höra ifrån dig - och se att du är full av skaparlust!
Margaretha

Magdalena and Co in US sa...

Hej fina Margaretha. Jag blev så glad över att se dig skriva. Tack för att du finns kvar därute
Magdalena