måndag 10 januari 2011

Dags att bli en crazy coupon lady

Här i USA sände de ett program som heter "Extrem Couponing", handlade om människor som tagit kuponger till en helt ny dimension. Visserligen var de verkligen extrema, men man blir imponerad när någon åker och handlar 9 kundvagnar fulla med mat till en summa på över $1o00 (ca 6900 Kr) och betalar $30 (ca 230 Kr) när de checkar ut för de har kuponger och kombinerar med extrapriser.

Det är då jag känner att jag också vill vara en crazy coupon lady. Hade ingen aning om hur mycket man kan spara på att använda kuponger här.

Så dagen till ära inhandlade jag 3 stycken dagstidningar. Det är söndagar som är kupongdagen enligt de som vet.

Får se om jag tröttnar innan jag kommit på hur det funkar, eller om jag kommer kunna hämta ut mat gratis från affärer.

Kolla videon


Pöss

Inga kommentarer: