torsdag 1 september 2011

Snabb uppdatering - varit igång non stop sedan jag landat

Jag tycker om Sverige!!!!
Alla pratar svenska, folk kör bättre. Ja tro det eller ej men så är det. Osten är god och skogaholmslima rocks.
Lånar dator just nu och har inte tid att svara på era kommentarer. Men jag läser dom TACK!!!
Sedan jag landat har det varit fullt upp - pass, körkort, läkarkontroll, checka huset och och och.  Måste försöka hinna byta ett altantak på huset medans jag är här också. Förhoppningsvis blir det lite tid till roligheter också. Ev flyttar jag mig lite till ett ställe med internet. Det är ju tyvärr så att all info finns där och jag en hel del att fixa med.
Jag tycker inte om vädret. Det är kallt!
So far so good

6 kommentarer:

em sa...

Håller med om allt utom skogaholms!
Glöm inte bort att andas!
tejk kär!
Margaretha

Äventyret framtiden sa...

Förstår dig och tycker det är fint att du trivs med allt utom kylan.
Skogaholm förstås, förstås inte men det är en annan femma som handlar om smaken som är delad ...

Ha det gott!
Karin

Camilla sa...

Strunta i att uppdatera och bara njut nu när du är hemma.
Vi finns här när du kommer tillbaka.
Kram

Charlie sa ... sa...

Njut av allt - vädret är ju som det är ;)

Jag längtar efter Sverige nu! Glad att du hinner snabbuppdatera.

Kramisar

Annika sa...

Skogaholm kan jag klara mig utan och saknar den aldrig. Men resten...ahh så najs att äta svensk mat och HÖRA svenska. I know!!
Ha det bäst!
Kram!

Anonym sa...

Så roligt att jag fick se dig!!!
Ta det försiktigt. Det där rusandet är inte bra.
Kram Eva på Skördev.