torsdag 29 juli 2010

Konstiga katter

Varför springer dom inte, jag vill ju jaga!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Tack söta du för länken. ska bara komma på hur det funkar
well you know
i´m blond and i´m good at it
kram kram från ett kallt svedala
miss you
big bear hugs lova ya

Linnéa i Alabama sa...

ja men det är en Ridgeback! Wohoo! Hej hej! Jag heter Linnéa och bor i Alabama. Vi har en Ridgeback valp på nio månader som är ett litet moster just nu. Men underbar när hon är trött så det jämnar ut sig.

Magdalena and Co in US sa...

Linnea- Japp Doris är en RR. Min fina som jag flög med mig till USA när mina papper här blev klara. Vad roligt att ni har en valp. De kan verkligen vara monster i den åldern :)

Linnéa i Alabama sa...

Ja - hon är ett MOSTER nu. Vi var faktiskt hos en hundtränare idag just så jag kunde få lite support. Nu är det intensive daycare som gäller och 4 privatlektioner inbokade. yikes.. hur var doris som 9 månader?

Magdalena and Co in US sa...

Doris var också ett monster. Men eftersom jag har haft supermonster hundar innan och även jobbat med hund så var hon jämfört enkel. Men det beror ju lite på vad man är van vid. Har du haft flera hundar tidigare? Att träna med en hund är utmärkt eftersom det befäster ens roll som ledare. Hundar behöver mycket mental träning och precis som jag såg att du skrev i ett av dina inlägg så ska man inte motionera stora raser för mycket när de är unga. Pussa voffen från oss