onsdag 11 augusti 2010

Vad är det ovanpå kylen? En Gizmo såklart

Det blev inte mycket gjort idag.
Min kropp och jag har inte varit sams alls. Den har varit aaaj och dum.
Så en dag med 33 grader varmt och airconditionen inte lagad,
det är varmt. Som grädde på moset har det regnat och det blir så där fuktigt varmt. Jag är klibbig och äcklig.

Hade jag haft en paraplydrink och pool hade det dock varit riktigt schysst. Ska skriva det på önskelistan.

Som ni kanske vet så består familjen här av 4 djur. Älskade Doris förstås, Hoppsan- hunden vi räddade, Snorpan aka Snoddles- svarta katten vi räddade och sist och minst Gizmo aka Little Evil - oxå en katt som råkade räddas.

Evil är nog lite hjärnskadad efter en tuff början på livet och inser inte faror i livet riktigt. Hon är i, på över i ALLT.
Paul glömde en stege i köket. Evil hittade den och hittade återigen en bra plats.

Igår kom Paul in och frågade om jag sett Evil. Då hade hon hittat en stege upp till taket och satt uppe högt och spanade över sina ägor.

Curiosity killed the cat - känns som om det kommer bli lilla Gizzies öde.

-------------

Som värdelöst vetande kan jag meddela att de hårdlanserar ny film med Julia Roberts här - Eat Pray Love. Nästan så man tröttnat på den innan man ens hunnit fundera på om den är sevärd.
------------

Känner mig fortfarande Bläää och ska ta 3 duschen för idag och däcka. God Natt

Inga kommentarer: