torsdag 29 juli 2010
Jag hade en så bra idé
Tänkte jag skulle lägga ut lite bilder här från när Taikon var ute på resa.
Lyckas inte ladda över från mobilen. Kontakten är trasig, minneskortshållaren borta, andra telefonen inte kompatibel med datorn.
Så snart jag hittat den kommer bilder. Förresten, skriv gärna en kommentar så jag ser om jag lyckats skicka iväg den här adressen.
Lyckas inte ladda över från mobilen. Kontakten är trasig, minneskortshållaren borta, andra telefonen inte kompatibel med datorn.
Så snart jag hittat den kommer bilder. Förresten, skriv gärna en kommentar så jag ser om jag lyckats skicka iväg den här adressen.
tisdag 27 juli 2010
Dags att...
Börja skriva igen...
Har förhoppningsvis lyckats spärra bloggen så den inte är offentlig nu. Så vill ni läsa, skicka mig ett mail. Ni som känner mig vet varför. Så jag tänkte på detta sätt dela med mig av min lilla värld nu.
Har förhoppningsvis lyckats spärra bloggen så den inte är offentlig nu. Så vill ni läsa, skicka mig ett mail. Ni som känner mig vet varför. Så jag tänkte på detta sätt dela med mig av min lilla värld nu.
söndag 15 mars 2009
Min hall är sååå trist
Är så himla trött på min hall.
Tråkig - trist och murrig.
Träfärgen känns inte alls naturlig längre - bara trist.
Jag målar om lite snabbt...
Eller hur? Nu har jag målat det jäkla räcket i över en vecka.
Fatta hur många pinnar det är, och hur många strykningar som behövs, suck.
Men, men, skam den som ger sig.
På det igen :)


Tråkig - trist och murrig.
Träfärgen känns inte alls naturlig längre - bara trist.
Jag målar om lite snabbt...
Eller hur? Nu har jag målat det jäkla räcket i över en vecka.
Fatta hur många pinnar det är, och hur många strykningar som behövs, suck.
Men, men, skam den som ger sig.
På det igen :)
fredag 13 mars 2009
Kanske tillbaka
Har varit ett tag när saker varit stökiga. Saker som har upptagit mycket tid för mig men som jag inte velat skriva om. Och att då skriva om fika och annat har liksom inte funkat. Men just idag så skiner solen - och jag kände att jag nog saknade min lilla blogg ändå.
Och varför inte få lust igen "Fredagen den 13:e"
Så förhoppningsvis har jag förmåga att skriva nu igen.
Men självklart har mycket roliga saker hänt också - ska försöka lägga ut lite bilder :)
Och varför inte få lust igen "Fredagen den 13:e"
Så förhoppningsvis har jag förmåga att skriva nu igen.
Men självklart har mycket roliga saker hänt också - ska försöka lägga ut lite bilder :)
lördag 3 januari 2009
Vart tog den lilla hunden vägen?
onsdag 31 december 2008
Hejsan hallå
Mitt bredband och jag har varit grymt osams.
Inte kunnat surfa - inte heller kunnat uppdatera.
Vi är faktiskt ganska osams fortfarande, jag försöker surfa och inget händer.
Varje ny sidladdning tar en evighet.
Trodde först något var galet med datorn,
det skulle jag fixa i ett litet kick.
Mmmm... Hur bra gick det?
Lyckades sopa allt på hela datorn.
Nu har jag ägnat dagar åt att få igång den igen.
En hel del har hänt sista tiden.
Blir jag och datorn och bredbandet sams så kommer det alldeles säkert en uppdatering :)
2008 har varit ett riktigt skitår.
Snart är det slut, det är skönt.
2009 ska bli bättre - så det så!
Gott Nytt År Alla!
Inte kunnat surfa - inte heller kunnat uppdatera.
Vi är faktiskt ganska osams fortfarande, jag försöker surfa och inget händer.
Varje ny sidladdning tar en evighet.
Trodde först något var galet med datorn,
det skulle jag fixa i ett litet kick.
Mmmm... Hur bra gick det?
Lyckades sopa allt på hela datorn.
Nu har jag ägnat dagar åt att få igång den igen.
En hel del har hänt sista tiden.
Blir jag och datorn och bredbandet sams så kommer det alldeles säkert en uppdatering :)
2008 har varit ett riktigt skitår.
Snart är det slut, det är skönt.
2009 ska bli bättre - så det så!
Gott Nytt År Alla!
fredag 28 november 2008
torsdag 27 november 2008
Svulla en rulle & Tur till stan
Pratade med Sofia om att vi skulle träffas en liten stund på kvällen.
Sedan pratade Sofia med Johan som också tyckte det var en bra idé.
Bestämde oss för att svulla gatuköksmat.


Johan och Sofia svullar tunnbrödsrulle.
Sedan tog vi långpromenad med hundarna.
---------------

Sofia, Jag och Åse
Kvällens event blev en liten tur till stan med tjejerna.
Träffade lite folk som det var längesedan jag såg sist, så det var roligt.
Sedan pratade Sofia med Johan som också tyckte det var en bra idé.
Bestämde oss för att svulla gatuköksmat.
Johan och Sofia svullar tunnbrödsrulle.
Sedan tog vi långpromenad med hundarna.
---------------
Sofia, Jag och Åse
Kvällens event blev en liten tur till stan med tjejerna.
Träffade lite folk som det var längesedan jag såg sist, så det var roligt.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
