onsdag 18 juni 2008

Bajs - nä jag är inte på dåligt humör, inte alls...

Jahaaaa ja....

Doris äter bajs.
Människor som bajsar här där jag bor borde det vara skottpengar på.
Det enda jag kan se som acceptabelt är - på hemvägen drabbas man av en akut magåkomma-
Valet är att bajsa i byxan eller i skogen. Då, men endast då kan det vara okej! Kanske...

Föräldrar till bajsande barn borde skaffa bajspåsar. Om jag plockar upp efter min hund så kan väl de plocka upp efter sina barn.
Varför gör folk så? Och varför är min söta, underbara lilla Doris så jäkla äcklig att hon äter bajs?

Gräsklipparen slutade fungera efter att jag klippt 1/3 av gräsmattan - alla försök av mig att vara gräsklippar reparatör äro utan resultat. Nu börjar det se riktigt sunkigt ut.

Jo, så förlorade ju Sverige i fotbollen oxå. Mmm... den matchen va ju inge vidare.

Försöker tänka: "Ensam är stark, ensam är stark" Men allt jag hör i mitt huvud är sånger som : "Wish you were here...", "When I need love..." och"Det blir alltid värre framåt natten..."
Å när Björn Skifs gamla slagdänga dök upp... Då blev jag riktigt orolig... Vilket var befogat kan jag meddela, för det var starten på ett sångpotpurri i mitt huvud som jag inte beställt. En hel rad av usla dansbandssånger med texter jag inte trodde jag kunde. Gemensamt för dom var att de handlade om ensamhet och olycklig kärlek. Gick runt och nynnade med. Kände mig lite lagom patetisk.

1 kommentar:

Åsa, Silva , Space sa...

Det är inte bara Doris som äter bajs! Jag har en liten illbatting som älskar bajs fån olika slag *grr*. Tack och lov har han inte upptäckt Doris mumma ;)

Hoppas ni i övrigt mår bra och att ni är rädda om er!
Kramis
Åsa, Silva och Space