lördag 30 mars 2013

Äsch det blir lite huller om buller- så december 2012 ramlar in här

I vintras var jag hemma i Pickerington igen. Ville inte vara utan min familj under julen.

26 dec 2012 OH
Så här såg december ut, vi har minsann snö vi också! Det var en intressant upplevelse att försöka skrapa rutorna på Suburban. Backspeglarna gick bra, sen var det bara till att fara till Walmart och inhandla skrapor med tele-förlängnings-anordningar.
Bilrackarens motorhuv går ju nästan upp till halsen på mig.  Men den är Amerikanskt Stoooor ;)



Julen firade vi med familjen i West Virginia, Var julgranen är? Jodå, den är där under. Många paket men jag vill framförallt framhålla att jag lyckades få ett par Herreys skor. Var till och med på väg att dansa med mina gyllene skor. Dom ni, de är jag nog rätt ensam om ;)
Sen fick jag och alla barnen självklart en massa andra presenter


Inga kommentarer: