lördag 30 mars 2013

Glad Påsk

Glad Påsk alla fina där ute.
Tiden går fort när man har roligt brukar man säg, men faktum är att det inte varit så himla mycket roligt och därför inte mycket att skriva om.

Doris och jag är och hälsar på i Sverige för tillfället, det har blivit en hel del tid här av olika anledningar.
Idag var det dags för påskmiddag hos lilla mamma. Doris var väl placerad i köket mesta tiden för att inte missa något. Och eftersom min kära mor alltid går på den "hungriga-jag-har-inte-fått-mat-på-en-månad-blicken" så kan jag meddela att lilla hunden lämnade fullproppad med mat.

Vet inte om någon hittar hit längre efter mitt långa uppehåll, men jag vill ändå önska er en riktigt fin påskhelg

3 kommentarer:

em sa...

Hallå Magdalena, Så roligt att höra ifrån dig. Jag har tänkt på dig och undrat hur du har det.
Hoppas att allt bara kan bli bättre framöver!
Margaretha

Magdalena and Co in US sa...

Hej vännen, vad roligt att du fortfarande hittar hem till mig. Tack, har tänkt på er alla därute i världen också :)

Umepojk i Mason, Ohio sa...

Välkommen tillbaka!