söndag 30 mars 2008

Hur fasen ska man veta vad man ska ha på sig?

Långkalsonger eller inte långkalsonger? Mössa eller inte? När man då gett upp hoppet om en vinter med snö, ställt in snöskyffeln och börjat beundra vårblommorna. Då minsann kommer snö. Ärligt talat, vad f.n ska det vara bra för? Dessutom så har jag ju ingen aning om vad jag ska ta på mig. En sak är säkert i alla fall. Jag lyckas alltid pricka fel. Varma dagar, långkalsonger och mössa. Nästa dag utan och då är det skitkallt. Men, förkylning har jag lyckats undvika. Nu tror jag i och för sig att min konsumtion av Aloe Vera bidragit till det. Så fort jag känner mig lite skrovlig i halsen tar jag några huttar extra. Och givetvis får man tro vad man vill, men jag tror det är himla bra. (som av en slump så råkar jag även tillhandahålla dessa produkter om någon är intresserad - kommer skriva om det på hemsidan sen).

Så här ser det då ut här hemma i detta schizofrena väder.

23/3-08 Lite snö - fram med snöspaden

30/3-08 Nähä, nu var det visst vår igen

Nu har jag bestämt mig för att det är vår och startat pelargonsäsongen, så det så!

Inga kommentarer: