torsdag 1 maj 2008

Bara en liten sväng på stan... Mmm eller hur?

Kan en liten utgång på en torsdag. Framåt eftermiddagen började jag känna att jag inte ville sitta ensam hemma. Pratade lite med Ås och vi bestämde att en kort tur in till stan kunde vara något

Jag tillhör ju den kategorin som kan gå ut utan att dricka, så av praktiska och ekonomiska skäl tog jag bilen till stan. Väl där visade det sig att Di och Ma oxå hängde på.

Startade kvällen på Karlsson & Co, framåt 02-tiden tyckte Ås att det var dax att åka hem.
Di å Ma började prata om Sture och jag hade lyxat till det med ett par Red Bull å var hyfsat pigg, dessutom var det ett bra tag sedan jag kollade Sture. Hämtade lilla Bettan å tog med henne ner mot Stureplan. Hamnade på Solidaritet istället, men där var grymt packat med folk å vi ledsnade. Vidare till StureCompagniet, riktigt trivsamt så vi stängde där. Av någon outgrundlig anledning kände vi inte att det var dax att fara hem utan hamnade på Hell's Kitchen.
Framåt 05-tiden kom man hem dårå. Helt galet, men gu så kul ! Man behöver lite party ibland!

Inga kommentarer: