onsdag 6 augusti 2008

Kryssning

Nu har jag försökt att lägga bilderna å texten lite snyggt. Det går klart obra. Varenda gång jag sparar så hoppar det så de ser ut som skräp. Nu tänker jag inte försöka längre. Så se de som en lek... Vilket text tillhör vilket foto :)


Gu va vi e snygga när vi kryssar!!!







Det kom ett sms - "Kryssning tisdag - frågor?"
Så det var bara till att åka då rå.
Man är ju så himla svårövertalad när det gäller party...

Så kl. 19.15 gick ombord på den lilla båten.







Här sitter jag å e snygg i hytten :)
Å glad oxå...

Obligatorisk räkmacka i cafeterian
- dyr som fan och inte så himla god.












Skarvö- inte så snyggt

En BiB....
Med Vodka! Länge leve taxfree












Förbudsskyltar är ju alltid trivsamma att foto.

Just den här talar om att man inte får dricka i hytten





Nä... just det.... De e de nog ingen som gör..
.







Bruksanvisning på hur man blir tagen bakifrån på en Finlandsbåt???? Eller???



Ett styck kaka på båten. Nån dajmhistoria - klart godkänd.

Annars var det rätt dyrt de mesta.






Pinglan relaxar lite








The gang


Och en Finlandsbåt är ju alltid en Finlandsbåt, så....

Vid ca 03-tiden kommer en skön lirare fram till mig.-Vad ska vi göra nu?

Trodde jag hörde fel -Va?

-Jo, vad vill du vi ska göra nu? Ska vi gå ner till hytten eller ska vi vänta på en lugnare låt?

Vad ska man säg... Världsklass!

-Du och jag ska inte göra något. Jag ska vänta på en bra låt och sedan dansa. Och inte med dig.
Återresan piffades upp med Meny för 175 kr - Toast Skagen till förrätt - Biff m pommes och bearnaise - kändes som mer prisvärt än macka för 50 kr.
Speciellt billigt i Taxfreen tror jag inte att de var. LapinKulta var nog bra pris på, för det hade folk köpt i flak. Själv är man ju en Cidertjej...
Men en flaska vodka fick följa med hem. Vodka/Red Bull blir man ju glad av.

Inga kommentarer: