tisdag 26 augusti 2008

Måste bli av med måste

Det är alldeles för många "måsten". I vanliga fall skulle de säkert vara roligt, men som det är nu känner jag att jag helt enkelt inte fixar det.
Har tänkt en hel del och inser att jag måste göra mig av med sådana saker.
Det svider ordentligt, men nu när jag har bestämt mig så önskar jag bara att jag blir av med det så snabbt som möjligt.

Ankorna

Ankorna är en av sakerna.
Jag kommer lägga ut en annons för att sälja alla, inte bara ungarna.
Fixar helt enkelt inte att ha dom nu.

Pelargonerna

Jag har länge tänkt att jag ville försöka ta sticklingar och sälja pelargoner.
Tänkte att det kunde bli en väg tillbaka. Men jag har helt enkelt inte kommit så långt med min önskan som jag hade hoppats. Därför känner jag att det är lika bra att göra mig av med en hel del av min samling.

Nu måste jag bara fundera på hur jag rent praktiskt ordnar det här.
Annons på blocket lär det väl bli.

Inga kommentarer: