lördag 15 oktober 2011

Man tager vad man haver - Burkar - Lite pyssel

Börjar så sakteliga besöka mina favoritbloggar igen efter att varit fullsmockad med annat.
Har fortfarande varit dålig på att kommentera med det kommer...
Samma sak fredagstemat som jag tycker är så kul har jag känt att jag inte mäktat med. Men även det känner jag ligger och poppar för att snart komma igen.

Läs Show and Tell så länge hos:  Nilla, Desiree, Annika, Erica, Inga-Britt, Helena, Olgakatt, Jenny, Karin, Lotta, Musikanta, Anna, Bejla, Maisoui, Malin

Här kommer vad jag roat mig med - Försöker gör hemmakänsla här, och eftersom jag både gillar pyssel, billigt och återanvändning blev det så här.
Gammal syltburk
 +
Hushållssnöre
  +
Limpistol
  +
1 st Scrapbook papper av olika mönster
  +
I printer/kopieringsmaskin för billigare/flera papper
  =
Nya burkar för sminkpennor eller vad man känner för

1 kommentar:

Äventyret framtiden sa...

Tack, kanske inte för tips utan mera för påminnelse om att jag också borde tag i en del burkar som står och väntar på liknande användning sedan länge. Dina blev riktigt läckra!

Ha det gott Magdalena!
Kramar!