lördag 8 november 2008

Boring!

Lördag.
Tråkigt väder, har tråkigt.
Borde givetvis sätta fart och göra en massa saker,
men jag känner mig fortfarande så trött och inte helt frisk.
-----------------

Kollat lite vad det är för nyheter, vad andra bloggare skriver om,
men känner mig för okoncentrerad.

Hittade ett klipp på en lärarinna som bestämde sig för att strippa inför sin klass.
Ähmm???? Hur tänkte hon då? Var hon full eller?

Sedan är ju Idol, alltid ett stort ämne. Själv zappar jag förbi det och har ingen koll på artisterna. Alltså finns det inte ett dugg att skriva om just nu.
--------------------

Nu ska jag fortsätta att ha tråkigt,
sedan ska jag nog skoja till tillvaron genom att diska och städa
---------------------

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måndagen är inte rolig heller.

Anonym sa...

Blev det skojsigare tillslut??
*Fast vad jag har förstått så är det inte såååååå synd om dig.. du verkar ha haft det ganska "trevligt" i helgen
Kramis