söndag 16 november 2008

Liten södersväng

I fredags
Förresten, jag var ju på en tatuerings studio i fredags.
Har en tatuering och funderat en hel del på att göra en ny.
Men jag måste hitta något som känns rätt. Har inte riktigt en aning om vad jag vill ha, men jag är övertygad om att när jag ser det - då vet jag att det är rätt.
Så jag satt där och bläddrade och bläddrade för att hitta något.
Men no´t. Inget talade till mig.

Den här hittade jag i en tidning - tyckte den var rätt cool - om inget jag skulle vilja ha.
----------------------
I lördags
Kände mig lite halvseg igår men bestämde mig ändå för en liten sväng till söder.
Var på ett himla trivsamt ställe först där det har supergoda drinkar.
En smakade Piggelin - mums, sedan har de en hel del glassdrinkar oxå - mums!

Försökte ta ett par bilder för det är så schysst inrett, men de blev inte speciellt bra,
men jag lägger upp dom ändå.

Efter några timmar gick vi vidare och hamnade på nån medlemsklubb.
Klädd i jeans och linne kände jag mig jäkligt annorlunda - det var som om jag hamnat på en blandning av Halloween/Syntrock/Hårdrock/Punk - trevligt förvisso, men som sagt annorlunda.

Tog en bild på toa-dörren, insidan. Tyckte att den kändes lite punkig ;)

Lite rolig dricka, har ingen aning om vad det var,
men när man lyste med ficklampa var det som massa silverflingor i den.
-------------------------

Tog T-banan hem ganska tidigt, såg lite på TV och somnade gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj där!! Kul jag ska ju göra en tatuering i dec... men tror att jag ska försöka rita en själv... har ju egentligen betalat för att få en ritad och den är klar men har lite ångrat mig så vi får se hur det bli!? Har ju tre och det är den ena av dessa som jag ska bygga om till minne av min pappa.
11 dec = Nu eller aldrig!
Karm kram