fredag 7 november 2008

Skönt när ingen klagar & En gratis

Mitt vardagsrum är fortfarande belamrat med pelargoner,
lite blad och aningens jord.
Har inte orkat ta hand om dom idag, och det är så himla skönt ibland att bara bo med Doris, ingen som gnäller över jord i vardagsrummet.
Det är en bra sak!
----------------

Blev så himla hungrig, så kom jag på att jag hade mitt lilla pizzaklippkort fyllt - en pizza gratis. Tjoohoo! Det är en bra sak!
Bestämde mig för fredagsmys och pizza.


Och eftersom jag inte skrivit "En bra sak" ett par dagar, så blir det 2 bra saker idag.
----------

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

MissMagicGirl sa...

Åh vad gott med pizza! Nu blir jag sugen! ^.^

Anonym sa...

Kanoners.. Med bra sak skrivning. Du é duktig :D
Förstår hur du tänker.. Ibland önskar jag att jag också bara hade en Doris att leva med... Inte alltid så kul när man får klagomål hela tiden.. :(
Men å andra sidan ska jag inte klaga...
Gott med Pizza
Kramar