torsdag 6 november 2008

Lite lagom kaos i vardagsrummet

Så där ja!
Nu är ordningen återställd, jag handlade Weetabix igår och kunde äta det till frukost tillsammans med mitt hemkokta äppelmos.

Mitt vardagsrum är för tillfället ett kaos...
Ni vet pelargonerna som jag bär just nu, för att jag är grymt sen med att fixa vinterförvaring.
En stor mängd av dom mellanlandar just nu i vardagsrummet.

Så det är aningens kaos.
De är hyfsat chockskadade. Här inne står de för varmt och där ute för kallt.

Altanen ska kläs med frigolit och bubbelplast.
En del ska ner i källaren.

Här i tvättstugan ska de få bo.

Nu har jag druckit mina 2 koppar kaffe och börjar vakna till lite,
dags att fortsätta bära...

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

1 kommentar:

MissMagicGirl sa...

Härligt med pelargoner!
Dom är så vackra!