tisdag 18 november 2008

Tisdagsförmiddag

God morgon - förmiddag!

Idag är det tisdag.
Helt otippat har jag ätit min Weetabix med äppelmos till frukost och är nu inne på mina 2 koppar kaffe.

Sitter och surfar runt, läser en del om WoW, konstaterar att det är skönt att jag inte spelar.
Inte konstigt folk fastnar, kan man fastna i Facebook, i timtals, så det får relationer att knaka, ja då är det väl ännu mer lätt att fastna i World of Warcraft.

Själv tror jag att jag fastnat i pelargonträsket. Röjningen för vinterförvaringen drar ut på tiden. Lite otrivsam magkatarr av det värsta slaget har kommit i mellan och jag varit rätt däckad.

Senare i eftermiddag ska jag eventuellt till stan och träffa en kompis från Skåne som jag inte sett på ett par år. Hoppas det blir tid över i hans program här i Stockholm så vi kan ta en fika.

Igår skulle Doris och jag kolla lite på film. Hade spelat in "3000 miles to Graceland" - och efter nästan 2 timmars tittande så visade det sig att jag missat spela in slutet på filmen.
Bra där!
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: