torsdag 6 november 2008

Sugen

Doris tvättar sig, och tvättar sig, och tvättar sig...
Hon tvättar baktassarna, frambenen, magen, rumpan och framförallt sina framtassar.
Jag håller på att bli tokig av att säga till henne att sluta.
Men Doris ska nog löpa snart, därför tvättar och tvättar hon sig,
för att hon ska vara riktigt fin så en snygg hanhund vill ha henne.
Nu kommer inte Doris att få hångla något, men det är hon lyckligt ovetandes om...
-------

Själv är jag mest godissugen.
Brukar inte vara det, men de senaste dagarna har jag varit grymt sugen.
Igår slutade det med att jag bara var tvungen att åka till kondis och köpa en kanelbulle och en JÄTTEstor chokladmuffins.
Men det var igår det, nu är jag godissugen, igen...
-------

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 kommentarer:

Pappa B sa...

Det är väl det bästa som kan hända. Att vara sugen? Fast man kanske skall betänka på varför sug det är frågan om, Att vara sugen på att träna är bra. Att vara sugen på ett äpple eller en god wirreskvätt när andan faller på är inte heller så illa. Men godis!!!
Fast det är ju så in i bänken gott. Ibland blir jag sugen på kålsoppa och då måste jag köra genom hela stan för att få tag i kalvfärs. Frikadellerna i kålsoppan MÅSTE vara gjorda på kalvfärs. Annars blir det kålsoppa med köttbullar och det är totalt galet.
Du har en fantastiskt rolig blogg och jag lovar, jag återvänder igen
Kram
pappa B

Magdalena and Co in US sa...

Roligt att du hittade hit och lämnade en kommentar! Välkommen tillbaka!
//m