söndag 7 augusti 2011

Dissa

Så bestämde jag mig för att sovrumsmöblerna blir dissa.
Nämen det går inte med läder. 80-tals porrigt  och bara speglarna i taket som hade fattats, å det är ju inte så jag vill ha det. Skåpen var urfina. Men det går säkert att hitta någon annanstans. Det skulle blivit för mörkt med alla dom. Hade man haft sovrum stort som en sal hade dom funkat.

Idag har vi varit på ett annat trivsamt amerikanskt fenomen - Outlets. Närmare bestämt var vi på Tanger Outlet Center i Jeffersonville - kan rekommenderas! Jag har mycket mindre pengar ikväll än vad jag hade i morse. Men en massa, massa MASSA saker som jag behövde har inhandlats. Men nu är jag tvärtrött efter dagen och det är god natt som gäller.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Outlets är trevliga! På dem har jag gjort en massa fynd. Det gäller ju att ha koll på priserna i övrigt. Ett annat av mina favoriställen för fynd är Burlington Coat Factory. Där gjorde jag superfynd för ett par år sedan:)

Kram

Charlie sa ... sa...

Outlets är trevligt! Vi har ett Tanger här med, alltid kul att kika in och se vad som är på gång. Vem tackar nej till en bra deal så att säga

Läder....var sak och tid har sin plats antar jag :)

Oj, ikväll ska jag sussa tidigare. Jag har en ovana att vara uppe till midnatt.

Kram!!

Magdalena and Co in US sa...

Camilla - Visst är det är härligt att fynda. Priserna här i US är ju billigare överlag. Men Oulets här är TOPP!!! Burlington C F har jag aldrig varit på. Men kollade på internet och såg att det fanns en här i närheten. Så nu kan jag kolla den. Fast jag får nog vänta lite, pengarna försvann den här dagen...

Lotta - Ja, det hette Jefferssonville Outlet tidigare, men hade blivit uppköpt i dagarna och bytt till Tanger. Inte för att det märktes nån skillnad - samma affärer. Kan meddela att det blev läder... Men en läderjacka från Outleten, som jag inte alls skulle ha. Tog kort på allt jag fyndade och tänkte kanske lägga upp bilderna i bloggen. Kramisar GÅ Å LÄGG DIG!!!