onsdag 27 juli 2011

Operationen gick bra och Doris är hemma

Doris är hemma nu. Operationen hade gått bra. Jag passade på att i samband med steriliseringen be dom ta bort några utväxter som hon fått sista tiden. Ser ut som små vårtor och är förmodligen inte farliga. Men standard var att de skickar dem för kontroll. Doris fick även en spruta och lite annat som gjorde att jag spenderat en hel del pengar idag. Dock, jämför man med kostnaderna för det här i Sverige är det peanuts.
Finaste Dorpan är väck av narkosen och smärtstillande. Hon sover gott och jag hoppas att hon kommer sova hela natten också.
Mitt lilla knyte, hon fick lite extra filt för det skulle var mjukt

7 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Du är bäst, vad Doris har det bra med dig. Skönt att allt gått bra och att hon vilar nu.

Vår lilla skrutt snarkar för natten på sin lilla röda filt. Känns bra.

Godnattkram

Camilla sa...

Skönt att det gick bra för Doris. Och att hon nu piggnar till snabbt.
Gissar att hon nu får lite extra godbitar, eller?;)

Kram

Äventyret framtiden sa...

Så skönt att ha det över! Det är nästan alltid värre innan än efteråt.

kram!

Desiree sa...

Sötis, lite extra ompyssling är hon helt klart värd efter detta. Hoppas det läker fint och att allt går bra.
Kram!

Anonym sa...

Så bra hon har det. nu är det över och matte är ivrig och kärleksfull....
Kram från Eva H

Magdalena and Co in US sa...

Lotta - hon däckade i favoritbädden som hon fått ärva och vi släpat med oss från Sverige. Tror inte hon tyckte jag var bäst. P fick följa med att hämta henne eftersom jag inte kunde få upp henne i bilen själv. När hon såg oss gick hon direkt fram till honom. Jag förstår henne, jag var ju den som lämnade henne på det hemska stället.. Men hon älskar mig ändå...

Magdalena and Co in US sa...

Camilla - Kanske lite... Bara några ostbitar och lite annat... Ha ha

Pettas - Ja, fy! Jag tycker absolut inte om "innan". Det är så skönt att det är gjort.

Desiree - Tack, vad gulligt sagt. Man önskar de kunde prata ibland så man visste vad man skulle göra. Jag hoppas också det läker snabbt. Men det var ett bra ställe och blir det ngt problem så är det bara att fara tillbaka.

Eva - Tack, ja det är skönt att vi klarat av det nu. Och att Rascal Unit är ett bra ställe.