lördag 20 september 2008

Det som inte är stulet kommer igen...

Den var inte dyr.
Men jag tyckte så himla mycket om den.
Så en dag var den bara borta.
Idag hittade jag min ring, den hade ramlat ner mellan sätena i bilen.
Vågar inte skriva hur länge den varit borta - för det innebär att det var så länge sedan jag städade i bilen...
Min fina ring
Åååå, vad jag blev glad.
Och... Det som inte är stulet kommer igen, som en vän jag umgicks med för flera år sedan alltid sa.
Mina fiskar i stora akvariet- Malawi- har fått bebisar.
En liten, liten fiskbebis
Mamma & Pappafisk
Okej, hög nördfaktor att fota akvariet
Men jag tycker det är fint, så det så!

Varit i Gubbängen på eftermiddagen och tagit en prommis med Doris tillsammans med A.

Brukat mina ägor, skulle skördat plommon och gjort plommonmarmelad, men tyvärr var de flesta övermogna. Så det blir nog ingen marmelad i år.
Ruttna plommon luktar skit. Eller inte skit, men väldigt illa.
De har en förmåga att klibba sig fast i grenarna.
En stor del av eftermiddagen och kvällen har jag stått på en stege i trädet och tagit bort dom.
Sen började jag beskära oxå.
Stenfruktträd ska ju beskäras nu om man inte redan gjort det.
Exempel på stenfruktsträd - plommon, bigarrå och persika.
Sen däckade jag i soffan på världens bästa kudde - Dooooriiiiis

Inga kommentarer: