torsdag 25 september 2008

Hårgjejor i paket har landat

Har grymt ont i huvudet, för 3:e eller 4:e dagen i rad. Irriterande.
Annars har det varit en riktigt bra dag.

Två paket har kommit. Julafton!!!
Får förvisso betala för innehållet, men lite julafton ändå :)
Gjorde en hårförlängning när jag var i Thailand i februari- mars.
Beräknad hållbarhet är 2-3 månader. Jag köpte efter någon månad en "limpistol" som man laddar med keratinvax stavar. När förlängningshåret började lossna satte jag tillbaka det igen.
Rätt svårt att göra själv, kan jag meddela. Men med tanke på vad en hårförlängning kostar i Sverige - inget jag har råd med den närmaste framtiden, så försökte jag pyssla till det.

Nu är det inte helt schysst, men som sagt 2 paket med hårsaker som skall göra mig glad och fin.
Hinner inte öppna dom nu.

Kompis I ringde och frågade om hon inte kunde få bjuda mig på mat i stan.
Så nu bär det strax av till stan och något Thaiställe hon ville gå på.
Eftersom jag är galen i att fotografera allt jag gör är det inte helt omöjligt att en bild på maten dyker upp här sen.





keratinvax stavar

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt med hårförlängning. Skulle vilja det, går ju få till så fräsiga frippar då. men tyvärr så har jag alldeles för tjockt hår så det kommer bli som en hjälm på mig då. har ju problem emd det men kan iofs låta håret växa ut ner till midjan igen. Men jag vet inte...

Du är såå duktig på att uppa. Att du orkar och hinner med. jag hinner ingenting jag,

kraaaaaaaam