fredag 26 september 2008

Hösten är vacker - i bilder & Bilder på Zally en Australian Shepherd

Har ju haft så himla ont i huvudet i flera dagar.
Så kom jag på vad det är jag brukar göra som hjälper - kiropraktorn.
Ringde och fick en tid klockan 15.00.
Det är en sådan befrielse när de justerat.
Nu kommer jag nog med största sannolikheten slippa huvudvärk i helgen.

Tog med mig kameran ut när Doris och jag gick på eftermiddagen.
Det blev en orgie i höstfärger.
Madde och Ziri mötte upp på en tidigare promenad idag och följde med hem på en fika.
Passade på att ta lite bilder på Zally.
Lekte lite med dom i bildredigeringsprogram

Originalbilden

Oljakänsla


Blyerts

Kommer inte ihåg om det var blyerts eller tusch
Klicka på bilden nedan
Zally 26 september 2008

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina höstbilder/färger
och VÄLDIGT fina bilder på ZALLY SÖTNÄSA..

Kramar