måndag 22 september 2008

Nu är det bara att hålla tummarna

Det kan gå hur bra eller dåligt som helst.
I värsta fall sopar jag allt innehåll i min "nya" dator.
I bästa fall lyckas jag bränna ner det som en pop-up ruta talat om att jag ska göra i månader.
Har varit och köpt DVD skivor för att skapa återställningsmedia till nya datorn.
Måste fixa det innan jag kan lägga in för mycket, lite obehagligt att märka hur mycket man behöver sin dator.
Min andra dator - med alla bra program - slutade fungera igår. Eller egentligen är det bara kontakten och transformatorn. Men en sådan har jag ju inte på lager, och ingen ström, ingen dator
Måste kolla vad det kostar med en ny. Undrar om jag måste köpa en ny från Dell? Undrar om det är dyrt? Undrar om någon möjligtvis har en elsladd till en Dell bärbar som de inte behöver?
Japp då är det dax.
Må datorn göra mig till viljes och error inte skola stå på min skärm.

Inga kommentarer: