måndag 22 september 2008

Doris har fått en ny kompis. - Mera fika - och hundar


En liten Audi var här idag. Doris blev kär...

Hur kommer det sig att det här låg i min vagn när jag skulle betala???

Jag skulle bara ha mjölk, margarin, dvd-skivor..
Märkligt...


Idag kom först Madeleine med hundar på besök.
Sedan kom Frida, Ida och hund.

Min kaffebryggare ger upp och Madde som redan är upptagen med att prata i telefon och hålla barn får ytterliggare en uppgift. Att balansera kaffefilterhållare på kopp.
Måste ju kolla om hon har någon simultankapacitet...

En vacker dag i trädgården

Zudden och Zally utforskar - allt från att äta plommon till att bada i damm.

Audi hittade en boll... Eller egentligen var det ju ett äpple, men, men...

Hon är himla söt den lilla.
Doris har en förkärlek för små hundar, så Audi blev en ny bästis.


Tog en promenad efter fikat. Doris och Audi busar.

Madeleine och Frida och en massa hundar.
Okej..., en promenad med paus.
Tränade lydnad lite ute på allmänheten.

Zudden och Doris

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hörrö det finns inga bildbevis på att de badar i din damm ;)Zudden står med breda ben och dricker från kanten *ler*
Tycker det ser bra ut med min simulitankapacitet haha är man kvinna eller??

Lilla Audi är en riktig söt nos precis som sin lillmatte Ida. Förstår att Doran tycker om henne.. HOn är så okomplicerad.

Ha det bra ikväll
Kram

Anonym sa...

Hello.. Jo dom leker så sött så!! lilla Audi o STORA Doris...

Jag e glad att jag slappjobbaför mitt kaffe iaf..

//Fia