söndag 28 september 2008

En planka... Mums!


Dagens val av skor efter gårdagen onda fötter blev betydligt plattare.

Åkte till Solna på eftermiddagen. Stannade till på väldens bästa zooaffär - Solna Zoo och köpte mat till Doris.

Träffade Åse -det enda man ser är handen och söta "lilla" Ajax.

Att jag åkte dit berodde på att min vän Nette ringde och frågade om hon fick bjuda mig på plankstek. Vad svarar man på det? Jo, ja tack, väldigt gärna!


Började med att kika in hennes otroligt fina nya soffgrupp


Sedan till lilla lokala resturangen - plankstek - gu så gott.
Blev iväg betydligt längre tid än jag tänkt.
Men har man massor att prata om och trevligt sällskap, så...


Kvällspromenad

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott *slick om munnen*
Hittade du "min" klosax????
Kul med dagens outfit.. Var hittade du den inspirationen?

Ha det gott
Kram