onsdag 24 september 2008

Tre Rhodesian i mitt hus

Klockan 08.30 kom Isola och Rio.
Fullt ös medvetslös en stund.
Givetvis kunde jag inte låta bli att leka jaga-leken.
Så jag sprang runt runt i huset med tre glada hundar efter mig, ibland före.
Tror Rio var den som tyckte det var roligast, förutom jag då...

Rio och Doris
Sen bestämde jag mig för att fixa lite med datorn och voffarna relaxade.

Just det, igår var jag på St Göran för mammmografi igen. Den här gången fungerade utrustningen, tack och lov.
En stor apparat där man får lägga in sitt bröst. Sedan kläms det ihop så mycket det går. Väldigt osnyggt, inte helt behagligt och man undrar om det kommer förbli så platt...
Det blir det inte, utan det återgår till normal form ;)
En vecka ca skulle det ta innan svaret kommer på posten.

Nu ska jag gå ut med de tre voffarna, eller är det dom som kommer gå med mig...

Inga kommentarer: