söndag 21 september 2008

En massa bruna - Linda, John, Vincent, Cesar, Dando och Moa på fika

Träffade Linda, John och Vincent på promenad.
Doris är så jäkla mesig med vissa hundar som hon känt sedan hon var liten.
Hon underkastar sig så man blir galen. Klänger på dom, vill krypa in i munnen på dom.
Dando är en av de hundar som Doris gör sig sååå liten för.
Tänkte mig inte riktigt för. Hade jag gjort det hade jag inte släppt henne med alla på en gång. För medans Doris krälar i stoftet för Dando är det lätt att de andra tar tillfället i akt...- Vajjert, henne trycker vi till. Cesar... han luktar mest på blommorna och ääälskar Doris...

Efter prommisen gick vi hem till mig och drack kaffe och björnbärspaj (björnbär från trädgården) med vanlijglass - gött-i-gött-gött



Dando pussar på Linda. Moa i mitten och Doris i hundbädden. Cesar längst fram.
Som ni vet är det alltid roigast i köket :)

Doris och John chillar i soffan.
Dorpi ser lite lagom läcker ut.



John & Linda
Lööööve

Vincent sitter i fåtöljen och spelar spel. Doris längst fram i bild.
Säga vad man vill om dessa spel, men de är lysande. Hur kul är det för Vincent att lyssna på oss? Kommer själv ihåg att det inte var helt kul att behöva sitta och lyssna på vuxna.
Iiiiiii, jag är vuxen!!! Eller??? Nä, släpp det spåret!

Doris -min partyprinsessa

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en himla massa bruna på engång haha men det är förvisso väldigt charmigt.

Tack för trevlig träning och "skumt" kaffe.. :p Har du fått iordning på den ännu?

Haré bäst
Kram