onsdag 16 februari 2011

All those things to do, men jag tänker inte göra coca-cola

Sitter med en kopp kaffe och funderar över var jag ska börja. På listan finns som vanligt mer saker än jag kommer att hinna. Dagens val består mellan:

#Fortsätta badrumsrenovering
#Leta bilder på huset för att lägga ut i bloggen
#Sy gardiner
#Städa
#Klippa och sortera kuponger
#Fixa med en massa tråkiga papper som MÅSTE göras
#Ta tag i och ringa veterinär ang Advantage

Får se vad jag hinner med

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤4

Coca-colas hemliga recept påstås ha läckt ut. Aftonbladet skriver om det.
Jag är övertygad om att de har någon beroendeframkallande ingrediens. Dricker man cola ofta får man som ett sug för det. Och gör man uppehåll i några månader för att sedan ta det där efterlängtade cola glaset, då smakar det skräp-bakelit-konstigt. Inte alls som man minns.
Här är iaf receptet som publicerats. Jag tänker inte försöka göra det, men skriv gärna till mig om du provat.

Förresten skriv ändå om du läser min blogg. Jag vill ha kommentarer!!!!

Inga kommentarer: