fredag 18 februari 2011

Drömmer om en tunnbrödsrulle...

Jag är sugen på en tunnbrödsrulle med räksallad från E4 baren. Hur fasen löser man det? Kanske genom att äta lite peanutbutterfudge eller något annat onyttigt.
Har kvar lite i påsen Gott och Blandat som jag med högtidlighet tar en och annan bit ur. Självklart har jag gömt det för P, annars hade den varit slut för länge sedan.

Appropå det. Han sa klart och tydligt att han inte tycker om vit choklad. Så jag köpte lite sunkigt inhemskt godis och hoppades på det bästa samtidigt som jag tog en Ghirardelli Vit Choklad.
Jag är bra på att spara och dagen efter skulle jag njuta av en bit till. Då har han ätit upp MIN choklad. Nästa gång gömmer jag den!!!

Förresten vet till sjutton vad det gör med Hersheys choklad, men jag tycker den smakar surt getmjölksaktigt- blä.

Inga kommentarer: