fredag 25 februari 2011

U gotta b freakin kiddin me!!!!


14 cd skivor 70 timmars läsning. Finaste sötaste vännen, 3- barnsmamma Y skickade med mig några av hennes bokcd till USA. Jag och Tomas Bolme har spenderat timmar ihop när han läser mord.net. Som fastnaglad har jag suttit vid cdspelaren för jag inte har mp3.
Nu på kvällskvisten är jag inne i upplösningen. Cd 13 är precis färdigläst och jag letar efter sista skivan. Och vad ligger där i botten??? Inte cd 14, utan Electric Banana Tajm CD!!!!!
Så vännen om du saknat den vet du var det är nu. Och här är läggdax

5 kommentarer:

Camilla sa...

Vad irriterande när det bara är upplösningen kvar:)

Ha det gott.
Kram

Magdalena and Co in US sa...

Ja det kändes onekligen lite snöpligt, fast samtidigt kunde jag inte låta bli att skratta. Så är det att vara småbarnsförälder misstänker jag. Jag har bara hundar och de äter cd skivor istället :)

Ylva sa...

Hjärtat mitt. det var ju för trist. Ska kolla om jag kan hitta den sista skivan och skicka den till dig. Om inte så skickar jag en cd bok till av samma författare. Dom är ju bra.

Ylva sa...

Du märkte skämtet va?
"Jag skickar den med posten"

Kram

Magdalena and Co in US sa...

Ha ha, Ylva, du är för busig!!!