tisdag 15 februari 2011

Alla Hjärtans Dag

Jaha då är det då Valentines Day eller Alla Hjärtans Dag som vi säger hemma i gamla Svedala.
Här har dagen bestått av en hel del ärenden på stan.
Man MÅSTE ha bil om man ska bo här. Känner att jag nog ska ta och ägna en del åt att skriva om skillnader mellan här och hemma, men det får bli i ett annat inlägg.
Valentines day suger när man är singel. Men nu är jag ju inte det och i komersiella tecken så blev det kort.
Jag hade ett stort hjärta på whiteboarden i morse och det här kortet.




Lite sött tyckte jag, speciellt baksidan som känns väldigt rätt :)



Ödmjuk som jag är valde jag det här kortet och tulpaner.

Just nu känner jag mig svullen och uppblåst. Fy vad jag ätit onyttigt idag. Började med att försöka göra råstekt potatis och kyckling. Potatisen lyckades jag mer fritera genom att bada den i olja, P gillade det.
Sedan hade de billigt godis och jag har fullkomligt svullat i mig Snickers.
Du vet när man tar en, och en till, och en till... och sen har man plötsligt ätit alla och bläää-känslan kommer.
I morgon får jag se om det blir kupongklipping och badrumsrenovering.

Inga kommentarer: