söndag 20 februari 2011

Känd för ingenting

Äckligt, TV 4 är rubriken om nya Big Brothersäsongen som drar igång. Men är det inte konceptet "Ju äckligare desto bättre" som gäller
Just den showen är absolut inget jag skulle vilja se, men är samtidigt ganska övertygad om att det är lätt att fastna om man börjar titta.
Funderar över annorlunda program här i USA. TLC är kanalen som leder den ligan.
Här är lite av deras shower. "My strange Addiction", helt klart märkligt. Eller vad säger man om en show med addiction att äta glas, äta tvättmedel, äta aska m.m.

Sen har vi 19 kids still counting, familjen som inte vet vad preventivmedel är.


Och så Sisterwives som handlar om polygami.


En stor trend verkade vara program med kortväxta, eller vad sägs om Little People Big World, Little Chocolatiers, Little Couple och PitBoss




Man kan helt enkelt bli känd för ingenting.
Så vi får se vad kvällen har för utmärkta shower att vila ögonen på

3 kommentarer:

Annika sa...

Japp, och nu ska Michelle Duggar i 19 kids and...tydligen få sitt 20 barn. Jodå, det kan man kalla---sjukt.
Kollar Familjen Annoerlunda via tv4 premium. SÅ kul att jämföra the duggars med svenska storfamiljer.
har aldrig sett Sister wives, men det är rätt bra va?
TLC brings us all the best ;-)))
Kollar du 4 weddings då? Också TLC, hehe...

Magdalena and Co in US sa...

Har missat 4 weddings, måste kolla in det. Jag gillar se på Toddlers och Tiaras. Varje gång jag ser det så blir jag fascinerad, förvånad, vad-gör-dom-är-dom-inte-kloka. Och så tycker jag att jag är jättepräktig svensk. Ha! Sisterwives var en klar favvo:)

Annika sa...

Toddlers and Tiaras älskar min 14 åring. jag mår illa bara jag sder det och tvivlar starkt på fldrarnas förstånd...
Visst känner man sig som präktig svenne :-)
Yes, ska ta reda på namnet på företaget som levererar snussss!!!