måndag 21 februari 2011

Får inte min externa hårddisk att funka


Slåss med min externa hårddisk för att hitta bilder. Den vägrar att fungera med den här datorn, vet inte om det är datorn fel eller mitt. Hade en Dell laptop som jag tyckte var alldeles utmärkt och som funkade ända tills jag lyckades hälla ett glas coca-cola i den. Snabbhandlade den här Gatewayn eftersom att vara utan dator är som att vara ensam och övergiven.
Undrar om coca-cola datorn går att rädda. Tror inte det är fel på själva innanmätet utan att det är taangenterna som klibbat fast. Har tagit ut dom och torkat och torkat, men det måste vara cola klägg någonstans för så fort jag startar upp den skriver den "rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" utan slut.
Nu är jag sur och hungrig, så jag tänker gå och äta

Inga kommentarer: