torsdag 17 februari 2011

Inget på listan blev gjort


Det intressanta med att göra lista är att bocka av saker. På min lista idag blev nada gjort.
Ömma moder hemma i Sverige är ingen ungdom längre. Pratade med henne häromdagen och då hade hon ramlat i ishalkan. Tydligen är varenda brodd slut i Sverige och de vet inte när leverans sker igen. Så jag beställde helt käckt dessa från HSN. Idag kom de med UPS och det blev till att översätta bruksanvisningen till svenska och sedan bege mig till posten. Hoppas de kommer till Sverige snabbt så lilla mamma inte halkar mer.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Jippieeeee! Idag kom paket jag beställt från Gevalia. Svensk kaffe är som balsam för själen.
Imorgon ska jag ta bilder och visa vad paket innehåller, för alla mina läsare (dvs Ylva och Karina, mamma har inte internet) som väntar med spänning
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Till mat ikväll gjorde jag stekt fisk. Ingen aning om vad det är eftersom torsk och rödspätta inte verkar finnas. God var den i alla fall och med min hemmagjorda Hollandaise sås - yummie.

Har klippt lite kuponger och nu är det sängdags

Inga kommentarer: