torsdag 24 februari 2011

Mera film Dinners for Schmucks och RED

Mera sett från Netflix.

Jag trodde verkligen att den här skulle vara bra. Kanske för att jag gillar humorn i The Office. Men hur gärna jag än vill så var den inget annat än dååålig. Återigen en save-your-time och gör något annat film

Men den här filmen. Har du inte sett den. SE DEN! Rolig, spännande bara bra underhållning helt enkelt. Och kan det vara så mycket annat än dessa i rollerna Bruce Willis, Mary-Louise Parker, Morgan Freeman, Helen Mirren, John Malkovich mfl

4 kommentarer:

Annika sa...

Har inte sett ngn av dem. Men RED verkar lovande.
Kan tänka mig att dinner w the s är lite jobbig...
TACK för alla filmtips förresten!!!

Magdalena and Co in US sa...

Du ska helt klart se RED, sen vill jag höra vad du tycker om den. Idag kom Inglorious bastards i brevlådan, får se när jag får tid att se den.

Annika sa...

Peter fick hem Schmucks med netfix häromdagen. Vi såg den igår. TVI vad dåååålig den var. PINSAMT dålig. den hade ju ingen poäng övh.
USCH!!
RED får det bli-

Magdalena and Co in US sa...

Visst var det dålig!!! Gillar du office? För jag tycker den serien är ganska skön.