söndag 13 februari 2011

Uppe för länge

Varit uppe alldeles för länge, fastnade i den ena kriminalhistorian efter den andra på TV samtidigt som jag pysslade med mina pärlor.

Var förbi Jo-Ann och inhandlade en skalpell och lite pärlmaterial, sista dagen för några av mina kuponger. Sparade $10 och slutsumman blev $16, jag älskar kuponger.
Stannade på Walmart och köpte mjölk, P fick inte handla det han tänkt eftersom jag är alldeles säker att jag har kupong på det någonstans. Han är inte helt nöjd över att handla med mig. Sa jag att jag tvingade in honom på Jo-Ann bara för att han var tvungen att ta en av sakerna med kupong, man får bara använda visst antal per kund. Imorgon är det dessutom söndag och då kommer nya kuponger i tidningen.

Första grovsorteringen av kuponger hamnar här

Inga kommentarer: