måndag 27 juni 2011

Bilverkstad på Amerikanska

Så här ser det ut där jag är just nu. Problem ett är förhoppningsvis på väg att bli åtgärdat. Skakningarna i bilen. Jag åkte ner till stället där de bytte mina däck och talade om att det skakar. Jag misstänker att det blev något galet med framvagnsinställningen.

Den rara killen i receptionen gav mig just möjlighet att surfa på deras nätverk.  Där är han i telefon. Han är busy, busy busy. Jag har med min lilla Netbook så jag tog ett korten med den. Därav dåliga kvaliteten.

Har väntat en timma nu och hoppas att det inte tar för lång tid. Återkommer om ifall det blir dyrt eller om det går på deras garanti.

4 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Ja men det är ju så där det ser ut! Typisk amerikansk verkstad. Gillar :)

Håller tummarna att det inte blir en saftig nota. Jag var i court i morse och mitt case blev "dismissed". YAY!

Kram

Camilla sa...

Hoppas nu att de kom fram till vad felet var. Om du bytt däck skulle det ju kunna vara en så enkel grej som balansering av hjulen. Jag hoppas på det, för det är lätt fixat o kostar i princip noll.
Men så enkelt o billigt brukar det ju aldrig bli, tyvärr.
Håller tummarna.

Kram

Anonym sa...

Det ser ut som på Tyresö Gummi. Men idag var vi på Chrysler---hela låset måste bytas. Dyrt!!!!
Man känner sig liten när man väntar på sin dom.
Kram Eva Henriksson

Magdalena and Co in US sa...

Lotta - Perfa!!! Gu vad skönt att den blev avskriven. Funderade på hur det skulle gå

Camilla - Ja, jag blev orolig ju längre tiden gick. Ska skriva om hur det gick på verkstan senare idag :)

Eva - Ja men vad kul att det ser ut som hemma. Fy vad segt med låset som måste bytas. Det känns så trist att lägga pengar på bilen. Inget roligt alls.