onsdag 1 juni 2011

Solsidan och myggmedel???

Klipper kuponger och tittar på svensk TV på internet. Nu är det bara det att jag har missat hela Solsidan, inte sett ett enda avsnitt och skulle vilja se det från början, men det finns inte fritt på TV4 play. Man kan betala och uppgradera till premium, men jag vet inte om det funkar när man är i USA.

Så en fråga till er svenskar "over here" Hur gör ni för att se gamla avsnitt på TV 4? Någon som har premium och vet om det funkar?

Och när jag ändå är i farten funderar jag på om någon har någon bra rekomendation på märke på myggspray?

Skulle bli himla glad om någon vet. Skriv en kommentar eller maila mig - adressen i kolumnen till höger.

4 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Du är så duktig med dina kuponger! Du skulle se min mans kupongsamling...han är helt tokig i dem. Jag har vant mig nu :)

Premium tror jag funkar finfint och något som flera tycker är toppen här i USA.

Kram!

Magdalena and Co in US sa...

Lotta- åååå, jag skulle vilja se din mans kupongsamling ;)Och det är så himla fånigt så jag menar det. Ska kika efter premium på affären. Tackar för tipset

Anonym sa...

JA!!! men visst funkar TV4 premium!!
Det har jag!!!
Underbart!
Rekommderar det varmt!!!

TÄNKER på dig då jag ser Extreme Couponing på TLC!! Otroligt vilka kap som görs där.

Kram!!
Annika Reston

Magdalena and Co in US sa...

Annika - Såg att du gjorde inlägg som anonym. Va fasen. Funkar det fortfarande inte för dig. När jag såg det tog jag bort pop-up fönstret och provar så här. Jag blir så himla ledsen när det inte funkar. Blir ju så glad över dina kommentarer. PERFA att det funkar. Visste inte om det var problem med sändning utanför Sverige och jag har ingen lust att betala 70-80 spänn i månaden för nåt som inte funkar. TACK