måndag 2 maj 2011

Jag bara sover...

Det är inte mycket som händer här. De senaste 2 dagarna har jag bara sovit. Verkar vara kroppens sätt att läka sig och det är nog bara att acceptera.
Idag var jag tvungen att vara utan värktabletter eftersom Hoppsan tuggade sönder min ögondroppsflaska och jag behövde ta bilen för att skaffa nya. Man ska inte köra på de tabletterna, så det var till att fara ner till sjukan och få nytt recept.

Nej, han är lika glad och pigg som alltid och verkar inte blivit dålig av det.
Ibland tycker jag bäst om honom när han sover.

Den här lilla paddan hittade jag i trädgården innan jag stack pinnen i ögat. Tyckte den var söt och ville visa er. Eller det var Hoppsan som hittade honom. Såg på hela hans kroppshållning att det var något läskigt han sniffade på. Så paddan blev räddad och fick flytta till diket på framsidan istället.

Nu ska jag sova... igen....

Inga kommentarer: