måndag 30 maj 2011

Kvalitetstid

Som ni märkt har jag inte haft mycket datortid senaste dagarna.
Det är Memorial Day helg här och Paul är ledig 3 dagar i rad. Med tanke på att han jobbat 6-7 dagar i veckan senaste månaderna så har jag prioriterat kvalitetstid ihop.
Men jag ska berätta om vad vi haft för oss. Imorgon är det jobbardag igen och då ska jag och datorn umgås lite mer.
Sommaren har dessutom äntligen kommit hit. Och det är passande eftersom den här helgen räknas som när sommaren sätter fart. Hoppas ni alla har det finfint

4 kommentarer:

Äventyret framtiden sa...

Fint att du prioriterar kvalitetstid med din kärlek:).
Har saknat dina inlägg!

kram!

Annika sa...

Hoppas du haft en fin Memorialhelg och att ni befinner er under samma enorma värmebölja som vi har...
34 grader i skrivande stund...
Kram!!

Lotta sa...

Jag visste att man firade Memorial day i USA, men inte varför! Nu vet jag efter att ha surfat runt hos er Amerika-bloggare :-)
Skönt att sommaren kommit till dig också efter allt blåsande!

Magdalena and Co in US sa...

Karin - Vad gullig du är som saknat mina inlägg. Vad glad jag blir. Ja, det kändes som om det var rätt att inte sitta framför datorn när han äntligen hade lite ledig tid.
Annika- Ja, vi hade en bra Memorial. Och JAAAA, sommaren kom hit också lagom till första sommarhelgen. Det bara slog om. Jag har läst lite hos dig även om jag inte tagit mig tid att skriva kommentar - my bad - och vi har det också fuktigt.
Lotta- De firar så mycket märkligt här. Men sällan är det förknippat med ledighet. I alla fall inte om man är hantverkare som min man. Bra med alla bloggar, man lär sig alltid nyttigheter. Hoppas din helg var bra också.