torsdag 5 maj 2011

Lite frön och pärlor

Som jag skrivit om tidigare så är min dygnsrytm helt åt pipsvängen. Så när jag äntligen somnade var klockan riktigt sent, eller tidigt. Det innebär att jag vaknade sent och det kändes som hela dagen försvunnit. Värken i ögat har också gjort sitt till att jag inte fått mycket gjort senaste tiden. Kan inte hjälpa det men när jag varit overksam i några dagar så blir jag på dåligt humör. Konsten att ta det lugnt och göra ingenting och dessutom uppskatta det har jag svårt att behärska. Dessutom regnar det IGEN, ska det aldrig sluta???
Igår pillade jag ner lite frön i alla fall. P hjälpte mig att bära upp odlingsställningen från källaren. Och med lite extrabelysning hoppas jag på att de ska gro.

Kvällen tillbingades framför TVn och jag blev inspirerad att fortsätta med pärlpyssel. Så här ser det ut på pysselbrickan i mitt knä just nu.
Imorgon är det torsdag och veckan börjar närma sig slutet. Ha en bäst torsdag alla!

2 kommentarer:

Annika sa...

HAHA, ja det märktes på kommentarerna och ditt svar, tidsmässsigt, på dem att din sömncykel är lite out of WHACK!!!
Hoppas det var bättre inatt iaf!
Idag är det nog hyfsat väder här, men lite kyligt kanske...
Kram!

Magdalena and Co in US sa...

Annika, jaaaa, men snart har jag förhoppningsvis gått varvet runt... Så jag blir ikapp :)