måndag 18 april 2011

Bilder från Porch Sale

Jaha så var det söndag igen, slutet på veckan, eller början på veckan om man är här i USA. Solen strålade ute men öppnade man dörren var det kraftiga vindar som tog tag och gjorde lövkrattning som stod på schemat idag omöjligt.

Här kommer lite bilder på mina utlovade fynd från Cracker Barrel's Porch Sale igår
För mycket "bling" gillar jag inte, men det här mönstret var ganska "osynlligt"

Ja, jag tycker om roliga hattar

Manchesterskjorta som var mjuk och skön

Allt för den sammanlagda summan av $ 31,5 - ca 196 svenska, inte så dumt för 2 hattar en tröja och en skjorta. Idag blev det också lite nya dagstidningar med söndagskuponger, förhoppningsvis lyckas jag spara en hel del på dom. Var också och inhandlade lite trädgårds och odlingssaker igår och idag, men jag skriver eget inlägg om det.

Inga kommentarer: