söndag 3 april 2011

Jag är nog världens sämsta SuperMario spelare

Nytt tyg till mattor
Igår var vi och handlade lite tyg till mig i och mina Scandinavian Loop mattor.

Samtidigt så köpte vi ett nytt SuperMarioBros spel. Jag sov riktigt dåligt i natt, snarare inte alls. Så idag hade jag inte lust med något. När Tv-videospel kom var jag redan vuxen och missade allt. Vi har ett Wii som jag gillar, framförallt att man kan använda kroppen och de roliga sport spelen.

Men den här nyutgåvan av en klassiker har gått mig totalt förbi.
Idag har jag försökt spela. Slutsatsen är att jag utnämner mig själv till en av världens sämsta MarioBros-spelare. Jag kommer ingenstans, jag dör konstant och igår kväll gick Paul och la sig efter kommentaren att det var en pina att se mig spela. Jag får nog hålla med.

4 kommentarer:

em sa...

Godmorgon Magdalena,
Tygerna syns, men den andra bilden är bara en tom ruta!
Margaretha
som aldrig spelat ett
endaste spel, och inte
har för avsikt att prova
heller.

Magdalena and Co in US sa...

Konstigt, jag får inte riktigt ordning på bildöverföringen. Tack för att du skrev att den inte syntes. Förmodligen blir min sida cachad och jag ser inte vad som saknas.

Annika sa...

Nä, du kan inte vara sämre än jag. Jag suger...
Speciellt på WII, på DS går det mkt bättre.
Kram!!

Magdalena and Co in US sa...

Annika- vi kanske ska bilda team att erövra bottenligan :)