torsdag 7 april 2011

Sheen och Trump på nyheterna

Tittade på nyheterna klockan 23 och såg att Charlie Sheen varit här i Columbus med sin nya turné som han kallar "My Violent Torpedo of Truth/Defeat is Not an Option". Första framträdandet blev han utbuad, medans andra framträdandet fick mer positivt mottagande. Charlie är nyheter här men de flesta beskriver det som ett tåg som är på väga att krascha, man vill se det men det är inte snyggt. Andra påstår att han är "winning" vilket är ett av hans redan myntade uttryck.
Jag gick in och kikade på hans hemsida där den här videon finns.
Kommentarer om den är överflödiga.



Och för att göra det hela bättre ser jag att Donald Trump vill kandidera till president 2012. Trots alla hans miljoner och lysande affärer kan jag inte höra vad han säger. Det enda jag ser när jag tittar på honom är hans hår. Varför ser karln ut på detta viset?

4 kommentarer:

Anne-Marie sa...

Trumps hår är för mig också en gåta. :) Kram!

Camilla sa...

Charlie Sheen är en tragisk figur och lika tragiskt är väl att folk går och tittar på spektaklet. Han är ju i stort behov av hjälp. Hoppas att hans barn blir skyddade både från honom och alla hans upptåg.

Trumps hår är ju festligt:) Hur kammar sig karln? Och framförallt, hur ser det ut när det blåser?

Kram

Annika sa...

Charlie Sheen lär ska vilja ta copyright nu på alla ord och utryck han myntat.
Tragiskt och s¨sorgligt med honom. Nog är det ett train wreck alltid...
Trumps hår ja...verkligen en gåta...
Kram!!

Magdalena and Co in US sa...

Anne-Marie- Visst är det väl märkligt att karl väljer att se ut så. Jag menar han har ju ekonomiska förutsättningar att fixa det.
Camilla- Ja, jag tror att folk kan tänka sig att betala biljetter för att se honom gå utför vid ett tillfälle. Men för att kunna fortsätta sälja biljetter måste han ha någon form av underhållning, och det verkar han inte lyckas med. Jag såg en bild på Trump ute i blåsten. Det gjorde inte hans frisyr bättre.
Annika- Efter att ha sett hans senaste framträdanden förvånas man inte av vad han hittar på. Men att ta copyright på orden var nytt. Hoppas också att hans barn inte far illa. Han ger ju inte direit ett stabilt intryck